12 apr 2016

Ny direktør for det hele: Martin Clante

FACTOR X, FACTOR X ADMAN, REFERENCER Kommentarer lukket til Ny direktør for det hele: Martin Clante

Du kender stemmen
– snart kender du også manden bag den…

Med sammenlægningen af Factor X og Adman har vi også rokeret rundt i posterne på bureauet. Ny administrerende direktør for Factor X Adman er 51-årige Martin Clante, hidtil partner i Adman i København. Her kommer et mini-interview med den nye direktør for det hele.

En fusion mellem et århusiansk og et københavnsk bureau. Hvorfor nu det?

MC: ”Det gav god mening på mange måder. Factor X havde mange kunder på Sjælland og manglede en base til at håndtere de lokale kunder. Samtidig var det sådan, at Adman (med kontor i København K) havde frie ressourcer. Begge bureauer ville gerne udvide og vokse, og her var chancen. Heldigvis var der gensidig god kemi og god kollegialitet lige fra starten, og det er den bedste basis at starte fra.”

Hvordan ser du forskellene mellem de to bureauer – og hvor er lighederne?

MC: ”Adman er mere vant til BtG og BtC end FX, som er et udpræget BtTB-bureau. Adman har også traditionelt haft mere fokus på at fortælle historier, hvor Factor X med sit BtTB-fokus nok har en mere strategisk funderet tilgang. Adman kan lidt mere det vilde, mens Factor X har stærke web- og strategiske kompetencer.

Hos Factor X har vi jo også Bo Westberg, som holder af at sælge og vedligeholde den gode relation til kunderne Og selv om vi alle har det sådan, er det jo en gave at finde en med Bos kvalifikationer, som er så god og dedikeret til netop det. Jeg for min del er vant til at holde styr på de indre linjer, så matchet er rigtig godt. Derfor skal der nu fuldt fokus på salg og på at få udnyttet ressourcerne optimalt på begge sider af sundet.”

… og hvor skal så vi hen?

MC: ”Alle snakker om vækst, og det er da også noget, vi gerne vil have – også fordi vi gerne vil konsolidere virksomheden. En af målsætningerne er at få nogle lidt yngre kræfter ind hen ad vejen og udvide bredden af bureauets kompetencer. Vi ønsker at skabe en virksomhed, hvor vi konstant udvikler os selv og i særdeleshed vores kunder, og skal vi udvikle os som virksomhed, skal vi have et større udsyn. Det kan blandt andet ske ved dels at frigøre ressourcer til at tænke nyt, dels ved at få impulser fra nye kolleger, både kreative, teknologiske og ikke mindst menneskelige. Vi skal have en organisation, der er på forkant med samtidens diskurs og oppe på beatet hele tiden. Vi synes jo, at vi har meget at give videre –- samtidig med at vi må sande, at de fleste af os er på vej til seniorstatus. Og selv om vi ser os selv som evigt unge og sætter hår og smører os ind i inciterende cremer, så rækker det jo nok ikke til evig tid…”

En altmuligmand med en velkendt stemme

Martin Clante fortæller, at han som 25-årig aldrig havde forestillet sig, at han skulle ende som direktør i reklamebranchen. Vejen har da også været både kroget og ualmindelig.

”Jeg blev først uddannet som finmekaniker, og mit mål dengang var at blive maskiningeniør. Eller, det vil sige, det var det egentlig slet ikke. Jeg ville være musiker, fik en international pladekontrakt og den slags, men det blev ved håbet om den store internationale karriere. Så blev jeg producer og lydtekniker og ad omveje hijacket til en kreativ daghøjskole på Østerbro, hvor jeg var leder for linjen for lyd- og studieteknik. Der underviste jeg i 6 år. I mellemtiden byggede jeg mit eget studie op, som jeg endte med at sælge, da jeg fik fornemmelsen af, at det var tid til at prøve noget helt nyt – stærkt tilskyndet af pladebranchens voldsomme afmatning i slutningen af 90’erne.”

Martin har i årevis været en meget benyttet speaker til tv-reklamespots og er i besiddelse af en af de mest velkendte speakerstemmer herhjemme – og det førte ham i armene på reklamebranchen.

I starten af det nye årtusinde hentede adm. direktør Michael Kastrupsen ham til Saatchi & Saatchi, hvor han begyndte som volontør og arbejdede sig op til en stilling som Kreativ Projektudvikler. I 2009 valgte han at gå sammen med resten af partnerne i Adman, hvor han har fungeret som partner, direktør, tekstmand, konceptudvikler og meget, meget andet.

”Jeg er praktiker af natur – og jeg har været så heldig, at jeg har kunnet lære af de bedste i branchen, hvor jeg end har været. Ringen er nu sluttet for mig: jeg er omgivet af nogle af branchens dygtigste folk i vores nyfusionerede bureau. Og ved skæbnens sammentræf tæller de blandt andet både min ældste ven og den første AD’er jeg sad over for hos Saatchi & Saatchi. Min rolle bliver fra nu af at få tingene til at spille optimalt, og det er jeg sikker på, at vi nok skal lykkes med.”

11 apr 2016

Ny lækker profilvideo for Primo

DIGITALE MEDIER, PRIMO, REFERENCER, TEKST OG KONCEPT Kommentarer lukket til Ny lækker profilvideo for Primo

Primo er profiler af plast – profiler til alt lige fra high-tech medico-grej til de lister, man henter i byggemarkedet og sømmer fast langs gulvpanelerne. Primos ekstruderede profiler findes i offshorekabler, i møbler, i emballage, i køleskabe, i vinduer – listen er på det nærmeste endeløs.

Primo er en virksomhed med datterselskaber i mange europæiske lande, og fælles for dem alle er en dyb passion for ekstrudering, for plast og for at løse de ofte meget krævende opgaver, kunderne giver dem.

Den historie har vi nu fortalt for Primo i kort, komprimeret format – nemlig som en film. Filmen viser, hvordan ideer bliver til virkelighed, og hvordan Primos profiler er at finde de mest forbløffende steder.

I videoen kombinerer vi realfilm med animerede illustrationer, der viser profilernes placering i forskellige selvstændige forretningsområder – uden at gå i detaljer, der kan tage tempoet ud af fortællingen.

Se filmen her nedenfor eller følg Primo på YouTube >>

11 apr 2016

ABAX – elektronisk kørebog med dristige radiospots

ABAX, REFERENCER Kommentarer lukket til ABAX – elektronisk kørebog med dristige radiospots

Elektronisk kørebog. Gab, ikke sandt? Nix. Der er tale om et aldeles fremragende og nyttigt produkt, der kan spare håndværkere og andre af gadens professionelle for en hel del bøvl (og skat).

I forbindelse med en større markedsføringskampagne for Abax har FACTOR X ADMAN i samarbejde med lassen: stået for ide, tekst og produktion af en stribe radiospots, der i skrivende stund flyder fra højttalerne i danske lokalradioer.

Dertil banners målrettet de helt rigtige websites – altså der, hvor Mester finder inspiration til at drive sin virksomhed.

  

Stil: Direkte, frækt og uden omsvøb. Radiospots giver dig under ti sekunder til at vinde hjerter og øren hos folk, ellers er det slut.

Fakta: Fire forskellige spots med national udbredelse, ti forskellige banners, der linker og refererer til radiospots og skaber trafik til websitet.

Hør radiospots her:

11 apr 2016

Fusionsenergi:
Nu er det en realitet

FACTOR X, FACTOR X ADMAN, REFERENCER Kommentarer lukket til Fusionsenergi:
Nu er det en realitet

 

Det er officielt: Factor X Reklamebureau A/S fusionerer med det københavnske bureau Adman. Begge bliver nu til Factor X Adman A/S. Dermed får vi to adresser, nye kolleger og nye muligheder – og vores kunder får endnu flere kreative og strategiske kræfter, og det endda på begge sider af Storebælt.

 

To bliver til en

De to bureauer, der nu fusionerer, ligner hinanden på en hel del punkter, men det ene kan noget, det andet ikke kan, og det gælder for så vidt også den anden vej.

Adman, som har kontor i Indre By i København, har i årevis fungeret som et lille, men bredt bureau med mange kunder især inden for offentlige virksomheder, styrelser, fagforeninger og meget andet. Men Adman har ikke begrænset sig til BtG – alt fra gulvproducenter til medicinalindustrien har fået en tur gennem Admændenes kreative og erfarne tankemaskine.

Factor X Reklamebureau A/S, med kontorer i København og Aarhus, har eksisteret i flere inkarnationer i årtier og har specialiseret sig i BtB-markedsføring for navnlig industrielle virksomheder. Skønt lille blandt mange, større bureauer har Factor X ikke desto mindre en kundeportefølje, der tæller navne som Danfoss, Maersk Broker, Pressalit, Primo, MAN Diesel & Turbo og mange, mange flere.

Som nyligt sammenlagt virksomhed kommer vi til at lægge stor vægt på kommunikationsløsninger, der skaber relationer, for virksomheder og organisationer. Det minder meget om det, vi har gjort os til specialister i gennem årene – nu tror vi bare på, at vi kan gøre det endnu bedre, fordi vi bringer alle vores mange, gode, erfarne kræfter sammen.

Det nye, fusionerede bureau får navnet Factor X Adman, og administrerende direktør bliver Martin Clante, hidtidig partner i Adman. Du kan læse et portræt af Martin her >>.

 

Receptioner med balloner og tarteletter

For at markere fusionen, holder vi reception. Eller rettere, receptioner. Torsdag den 28. april kl. 15 – 17 holder vi reception i vores kontorer i Aarhus, nærmere betegnet Aaboulevarden 60. Vi håber selvfølgelig at se så mange af vores kunder, leverandører, venner og kolleger som muligt.

Næste reception bliver i Kattesundet 12, 2., København K, torsdag den 12. maj kl. 15 – 17. Her gælder det samme – kom, skål og vær glade med os.

Om der lige bliver tale om tarteletter og balloner, det vil vise sig. Men godt selskab er garanteret.

14 dec 2015

Den rigtige krølle på margarinen

FACTOR X, GRAFISK PRODUKTION, PALSGAARD, TEKST OG KONCEPT Kommentarer lukket til Den rigtige krølle på margarinen

Palsgaard er ny kunde hos os, og vores første opgave er en større gennemskrivning og ombearbejdning af et af Palsgaards vigtige salgsværktøjer: Virksomhedspræsentationen.

Vi er mange, der skylder Palsgaard en tak. Uden dem havde verden været et fattigere sted, for uden Palsgaards grundopfindelse havde vi måttet drømme os til produkter som mayonnaise, margarine og storskalaproduceret flødeis. Palsgaard producerer nemlig emulgatorer, som gør det muligt at blande olie og vand (hvis man har prøvet at håndrøre en dressing, ved man, hvor svært det kan være at få olie, vand og eddike til at snakke sammen).

Med Palsgaards opfindelse af den kommercielle emulgator blev det muligt at fremstille – på helt anden industriel skala – emulgerede produkter som fx margarine, dressing, is, kager, brød og chokolade. I dag sælger Palsgaard sine produkter i hele verden med højteknologiske produktions- og testfaciliteter på flere kontinenter.

Palsgaard udvikler fortsat emulgatorer på livet løs, bl.a. til emballageindustrien, hvor tilsætning af emulgatorer til folieemballage eksempelvis modvirker, at pakken med den friske salat dugger til indefra. Desuden er Palsgaard kendt for en uhyre stærk og prisvindende CSR-indsats – og for at have måske Danmarks smukkeste firmadomicil.

En præsentation, der passer til virkeligheden

Vi blev bedt om at give Palsgaards virksomhedspræsentation en make-over på både tekst og grafik. Det handlede om at formidle hele Palsgaards væsen og karakter i velvalgte billeder og i en smuk og diskret grafisk stil, så tilskueren kan få det rette indtryk af en global, veldrevet, velkonsolideret, ansvarsbevidst og traditionsrig pionervirksomhed.

PAL_WEBSITE-sub-2

Hvordan krøller margarinen?

Særligt billedsiden i sådan en præsentation er vigtig, for den emotionelle differentiering, der finder sted, er mindst lige så vigtig som den faktuelle formidling i ord. Men let er det ikke.

Billeder af fødevarer er en svær disciplin, fordi det meget let kan komme til at se helt forkert og direkte uappetitligt ud. Samtidig skal sådanne generiske billeder, som vi har brugt i præsentationen, også gerne være dækkende for alle de anvendelser og nationale forskellige, der kan tænkes. Kan det for eksempel tænkes, at en amerikaner og en kineser har forskellige opfattelser af, hvordan margarine skal se ud, og hvordan det krøller, når man trækker smørekniven gennem det?

Slutresultatet her er æstetisk, roligt, appellerende og tilpas generisk til, at alle kan nikke genkendende til billederne, uanset nationalitet og lokale fødevaretraditioner.

Vi giver også gerne et bud på, hvordan din virksomhed kan kommunikere, både i ord og i billeder.

14 dec 2015

Gør det sælgende – gør det visuelt

DANFOSS, DIGITALE MEDIER, FACTOR X, GRAFISK PRODUKTION, REFERENCER Kommentarer lukket til Gør det sælgende – gør det visuelt

Vi bygger en suveræn præsentation for Danfoss Industrial Automation, og vi sætter også strøm til den.

Danfoss Industrial Automation er en af de nye kunder her i huset. Danfoss Industrial Automation (i daglig tale bare IA) er en del af Danfoss Cooling og udvikler og sælger komponenter, der gør forskellige typer af maskiner mere effektive: Temperatursensorer og tryktransmittere, for eksempel, som sidder i store entreprenørmaskiner, marine motorer og andre industrielle maskiner.

IA har haft behov for at få moderniseret og strømlinet den præsentation, IA altid anvender over for nye kunder, nye ansatte og andre, der skal forstå IA’s komplicerede forretning hurtigt og nemt. Den opgave fik vi, og det er en af den slags opgaver, vi godt kan lide. Det handler nemlig om at omsætte store mængder af data og information fra talrige kilder til god, enkel kommunikation i velvalgt tekst og smukke billeder.

Al magt til infografik

Det er ingen hemmelighed, at vi er glade for infografik her i huset, og at vi ofte giver vores kunder det råd, at de bør overveje at kommunikere på den måde. Svære tekniske problemstillinger bliver med ét gjort letforståelige og endda ligefrem underholdende.

DAIA_WEB-sub-2

Vi har gjort det samme for IA i deres nye præsentation – for hvordan skal man ellers få fortalt folk, hvor mange steder, IA-produkterne i virkeligheden optræder? Resultatet blev en ret omfattende præsentation, der kan anvendes bredt og som fortæller historien om IA på en sympatisk og letforståelig facon.

Der skal strøm på

Nu sætter vi strøm til den også – så den kan køre som sin egen lille animationsfilm. Vi har skrevet en speak og får den indtalt af en amerikansk skuespillerinde med en pæn og tillidsvækkende stemme, og så har vi en animeret præsentation. Det er en supersnedig måde at få mest muligt ud af det materiale, der er udviklet, synes vi i hvert fald selv.

Vil du have et bud på, hvordan vi kan omsætte din forretning til kommunikation, der går rent ind? Så skriv til Bo på bw@factorx.dk.

10 dec 2015

AH Industries: Kommunikationsplan og nyt website

AH INDUSTRIES, GRAFISK PRODUKTION, REFERENCER, TEKST OG KONCEPT Kommentarer lukket til AH Industries: Kommunikationsplan og nyt website

Vi bygger et helt nyt website og en kommunikationsplan for AH Industries

AH Industries er en maskinfabrik, kort fortalt. Men en stor maskinfabrik med afdelinger flere steder i Danmark og i Kina og en omsætning på lige under en milliard. AH Industries’ største kunder finder man i vindbranchen og i cementbranchen, hvor man især har behov for meget store metalemner, der er forarbejdet med ekstremt små tolerancer og under meget høje krav til kontrol og dokumentation – og selvfølgelig til en knivskarp pris.

Factor X fik opgaven med at gentænke hele virksomhedens kommunikation med et helt nyt website som omdrejningspunkt. Formålet med opgaven var at udvikle AH Industries kommunikation fra branchefokus til kompetencefokus for at understøtte AH Industries salgsindsats.

Sælger I også vindmøller?

Man kan konstatere, at man har et problem med kommunikationen, når der kan opstå forvirring omkring, hvad man egentlig sælger. AH Industries har haft det problem i flere år. Således har kommunikationen via AHI’s hidtidige website været så tilpas forvirrende, at folk bl.a. har fået det indtryk, at AHI bygger vindmøller – det gør de ikke. Så der var lidt at få rettet op på for os.

AH-I_NEWS-sub-2

Masser af photo-ops

Noget af det fede ved svær maskinindustri er, hvor godt det tager sig ud på billeder. AH Industries bearbejder f.eks. nav til vindmøller, de fræser på bremseskiver og drejer aksler til vind og til skibsindustrien, og det er både smukt og skulpturelt at se på. Vi har fået taget en stribe fuldstændig fantastiske fotos fra AHI’s produktion, og dem bruger vi skamløst i både website og i den nye profilbrochure.

Responsivt website med salgspower

Vi lagde ud med en workshop for hele virksomhedens ledelse, hvor vi gennemgik strategi, mission, vision og alt det dyre. Derefter tog vi hjem til os selv og tænkte os om. Resultatet blev en operationel kommunikationsplan indeholdende mediemix, tidsplan, strategisk, taktisk og operationelle kommunikationsniveauer og en helt ny grafisk identitet. Vi producerede et nyt website og en 12-sidet profilbrochure, og resultatet taler for sig selv: Det er tæskeflot, og det er sælgende.

Besøg AH Industries’ nye website på www.ah-industries.com og se resultatet – og tænker du, at din egen kommunikation kan gøres bedre og mere sælgende, så er Bo Westberg ikke længere væk end et telefonopkald.

01 jul 2015

Ny adresse og nye legekammerater

DIGITALE MEDIER, FACTOR X, GRAFISK PRODUKTION, REFERENCER, TEKST OG KONCEPT, WEBSITES Kommentarer lukket til Ny adresse og nye legekammerater

Nogle vil kunne huske, at vi på et tidspunkt annoncerede, at vi oprettede et kontor i København. Det var på Østergade, og det var lige oven på Birger Christensens pelsdyrsforretning. Det var også fint nok, men det blev os noget klejnt.

Nu har vi fundet, at tiden er inde til at flytte til nye lokaler i byen. Derfor har vi slået teltpløkkerne i stenbroen ved Kattesundet 12, hvor vi er flyttet sammen med to københavnske bureauer ved navn Adman og LASSEN:

Kattesundet er sådan en lille stump københavnergade tæt ved Gammel Torv og Læderstræde og alskens spændende spisesteder og hipsterkaffe og butikker med antikke bøger og øl brygget på urter sanket af mænd i sort forklæde og prægtige fuldskæg på en gotlandsk strandeng ved forårsjævndøgn.

Adman!

Adman er et bureau med kompetencer, der passer godt til vores, på den måde at forstå, at vi kan noget, de ikke kan, og vice versa. Ud over at være stærke på konceptsiden er Adman rigtig gode til offentlige kunder; styrelser, ministerier og interesseorganisationer. LASSEN er specialister i events og public affairs og kombinerer en kreativ tilgang til projekterne med solid erfaring fra mange år i branchen.

adman_main

Vi tror dermed, at vi vil kunne stille et endnu stærkere hold, når der skal løses større opgaver, og der vil vi arbejde tæt sammen i fremtiden.

Efter sommerferien, som hos os omfatter ugerne 29 og 30, bor vi altså i Kattesundet i fine kontorer komplet med firserreol, lavalampe og Gammel Dansk.

Vi giver en kop birkesaft

I Kattesundet råder vi over et dejligt mødelokale, fire arbejdspladser, hvor vi kan sidde, når vi er i byen, og det er vi tit, og et godt og rart miljø i gåafstand fra alt det, man kan gå hen til. *)

adman_main_2

 

Vi giver gerne et glas birkesaft og et stykke glutenfri kage, hvis du har lyst til at kigge forbi.

Læs mere om Adman og LASSEN på deres nydelige hjemmesider www.ad-man.dk og www.lassen.net

*) Således kan man bruge Københavns Byrets åbne wi-fi, når man er på kontorerne. Bare et forbrugertip.

01 jul 2015

Vi sætter S.T.O.P. i gang

DIGITALE MEDIER, FACTOR X, S.T.O.P, TEKST OG KONCEPT, WEBSITES Kommentarer lukket til Vi sætter S.T.O.P. i gang

Socialpædagogisk Sikkerhed er et helt nyt begreb i arbejdet på bosteder og forsorgshjem, hvor et pædagogisk personale kan risikere at møde voldsom adfærd fra borgerne. Vi har hjulpet pionervirksomheden S.T.O.P. i gang.

Michael Neigaard er uddannet livvagt i Hereford i England og har desuden en socialpædagogisk uddannelse bag sig. Han har i flere år haft sit eget vagtfirma og har gentagne gange set, hvor stort behovet kan være for øget sikkerhed på bosteder og andre steder, hvor pædagoger og potentielt udadreagerende borgere skal tilbringe dage og nætter i hinandens selskab.

Man behøver heller ikke gå meget længere end til dagspressen for at kunne se behovet. Der skrives jævnligt om sager, hvor pædagogisk personale bliver overfaldet – nogle gange med tragisk udgang. Den slags sager bunder som regel i en virkelighed, hvor personalet, pårørende og de anbragte borgere selv har en hverdag med utryghed, angst og dårligt arbejdsklima. Det giver stress, sygemeldinger og en dårligere borgerservice.

Men hvad er løsningen? Vagter ved dørene og i hjørnerne er ingen god vej at gå – det er kun med til at øge den generelle stemning af utryghed. Langt bedre er det, hvis man kan pille krudtet af en situation inden den udarter sig, men også det kræver specialviden.

Socialpædagogisk personale med viden om sikkerhed

For Michael Neigaard var løsningen ligetil: Bostederne kan ansætte personale, der både ved noget om socialpædagogik og om konfliktløsning. Michael selv har fungeret som en del af personalet på bosteder, hvor hans viden om konflikter og hans evne til at afkode en potentielt farlig situation har været med til at øge trygheden og trivslen – vel at mærke uden at skulle bruge fysisk magt.

stop_main

Det har Michael Neigaard nu sat i system og er begyndt at markedsføre over for kommuner og andre myndigheder.

Foruden de konkrete sikkerhedsydelser, hvor der midlertidigt posteres personale med både pædagogiske og sikkerhedsmæssige kompetencer, tilbyder S.T.O.P. også kurser i konflikthåndtering og konkrete analyser af sikkerhedsniveauet i den enkelte institution.

Factor X Reklamebureau A/S har hjulpet S.T.O.P. i gang, både med udvikling af forretningsmodellen og med design og produktion af website, grafisk identitet og salgsbrochure.

Læs mere og besøg S.T.O.P. på www.s-t-o-p.nu >>

30 jun 2015

Vi hjælper også nye virksomheder til succes

FACTOR X, TEKST OG KONCEPT Kommentarer lukket til Vi hjælper også nye virksomheder til succes

 

Vi er blevet en del af Rådgiverbørsen, så vi kan hjælpe nye og etablerede virksomheder med en effektiv salgs- og marketingstrategi.

Vores direktør Bo Westberg er blevet oprettet som rådgiver på www.raadgiverboersen.dk, og dermed er Factor X Reklamebureau A/S et af de bureauer, virksomheder kan henvende sig til, når de skal i gang med en salgs- og marketingstrategi med støtte fra offentlige kasser.

Nu kan nystartede virksomheder bruge os til at få udarbejdet markedsanalyser, få strikket en salgs- og marketingstrategi sammen og få hjælp til konkrete marketingaktiviteter.

Vi kan også bistå mere etablerede virksomheder, der skal starte nye markeder op eller skal introducere nye produkter og forretningsområder. Vi kan bistå med at tilrettelægge en kommunikations- og markedsføringsplan, som skal være med til at sikre en succesfuld introduktion på de nye markeder.

Factor X hjælper også gerne med at få tingene ført ud i livet – vi kan lave salgs- og marketingstrategien og få den gjort operationel via etableringen af en salgsorganisation, som kan skabe målbare resultater.

bo_main

En virksomhed kan således få Bo ansat i en introduktionsperiode som salgs- og marketingchef via Rådgiverbørsen. Bo har mere end 25 års erfaring inden for BtB-salg som salgs- og eksportchef, salgsdirektør og administrerende direktør fra flere internationale virksomheder. Han har dermed den erfaring, der skal til for at sikre en god start på nye projekter.

De næste måneder vil Bo arbejde på deltid som interim salgs- og udviklingsdirektør for Elworks A/S, som skal introducere to nye forretningsområder inden for elmaterialer til professionelle. Bo vil dog fortsat servicere bureauets kunder med fokus på strategiarbejde og projektledelse.

Ring til Bo og hør mere om Rådgiverbørsen og om alt det spændende, vi kan hjælpe jer med.

Han har tlf. 20 60 94 23, og han vil gerne snakke.